...

tomma ord kvar ...
vad finns det att säga?
vilken toppen dag det varit idag, jag var med fem av mina vänner
och vi hade faktiskt riktigt rolig då och då, spelade in filmer och blåste såpbubblor
och sjöng en massa,  tror vi var ute nästan fem timmar.
pucko jag tappade min mobil, då fick jag panik efter som mina razor blades är där,
men som tur är hittar en av mina vänner den, tänk om vi inte hittat den...
jag har tänkt hur underbart vi haft det tillsammans, men ändå vet jag inte vad jag vill..
jag har tänkt så mycket igår på att bara försvinna, men jag vet inte, allt känns och är fel bara.
kanske ska man sluta hoppas och lägga ner allt.
men man får en chans att få ett liv av massor spermier å jag var den lilla spermien som fick ett liv,
dom förmodligen var ett misstag...............


__________




jag tänkte igår
mer än vad jag någonsin gjort.
och det kan inte bli rätt
för om 11 dagar
(vet jag
vad jag)
kanske vill.

-
-
-

(Det gör ont
när jag inte hör lyrik
mina öron är sprängda
av dödens skrik.
när jag inte längre
orkar vara kvar
då det inte finns
förklaringar till era svar.)







*


Kommentarer
Postat av: mats

Det finns förklaringar till alla dina frågor, det finns svar på alla dina svar på dina svar.

2008-10-11 @ 23:02:38
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: milla

Ser att du bytt blogg nu...hoppas det snart blir bättre för dig. Kramar.

2008-10-11 @ 23:24:48
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0