Förlåt mig älsk.

Där sitter du med dina
regnbågs färgade armband
och här sitter jag
med mina slöa
rakblad.






((bakom
dina
regnbågs
armband
gömmer
sig
rakblads
snitt
bakom
mina
rakblads
armband
gömmer
sig
trasig
vävnad.
))







*





___________________________________
Förlåt älsk mitt.
allt blev bara kaos.
gråt, panik, skakande och självskadande
blev våra kvällar tillsammans.
Vi försökte iallfall andas tillsammans
även om det inte gick så bra.
Men när du höll mig i handen
alla timmarna, när du försökte
och när jag försökte så gick det inte
du klandrar dig själv fast det var mitt fel.
jag skulle aldrig sagt att jag ville gå ut,
för vi visste ju nästan hur det skulle sluta...

älskar dig min prinsessa. <3


Kommentarer
Postat av: mats

Det finns en sak som heter: Kärlek är att inte behöva säga förlåt. Hämtat från den gamla filmen "Love Story"

2008-10-07 @ 19:35:29
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0