jag förstog nog.

Idag tror jag att jag förstog och idag tror jag att jag bestämt mig.
Jag har länge funderat på att sluta vräka i mig massa mat och skit
för att jag är ful å fet å äcklig och blä, (nej jag har inte ätstörningar.)
jag har aldrig orkat elle velat sluta äta riktigt, men idag ska jag det
jag ska sluta äta så himla mycket som jag gör, jag vill bli smal och fin.
Jag vill inte se ut som jag gör längre, sen tänker jag börja gå och greja.
Även om jag inte orkar, så ska jag orka för jag SKA SKA SKA bli nöjd med mig själv.
jag vet inte om jag tänker rätt eller fel, kanske tänker jag lite för fel, eller lite för rätt?
____________________________________________________________________





Speglande insidor
blöder mer än tusen glasbitar.
för speglarna reflekterar motsattsen
av insidan medans alla glasbitarna är olika.






((jag
är
en
av
glasbitarna
an norlunda
och
inte
den
andra
lik
.))





[Speglen var en gång hel.]




*


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommentera gärna mina foton på min blogg... :)

2008-10-12 @ 17:00:12
URL: http://ewatson.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig Söndag! :)

2008-10-12 @ 17:02:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0