ovangligt deprimerad.

ovangligt deprimerad.
jag vet inte längre vad jag vill, eller vad jag ska göra.
detta funkar snart inte, jag försöker vara glad, men det går inte..
När folk frågor, "hur mår du?", "hur är det?" får dom ett svar, "jätte bra"
varför ljuger jag?, varför kan jag bara inte berätta att allt är skit.
Jag vet ju inte ens om jag vill leva längre.
visst vill en del av mig ha ett liv, ett bra liv.
men den andra delen av mig är svag, den orkar bara inte, det går inte.
jag vill bara lägga ner alla korten, viffta med vita flaggan och säga att jag ger upp.
men det är inte så lätt...
som en mycket god vän  sa till mig igår, "Det är enklare att tänka/prata om att ta sitt liv, men det svåra är att göra det."
det ligger iofs sanning i det. jag vet inte om jag vill.
jag tror ja är för rädd...


Kommentarer
Postat av: Tiggarflikkan

Jag älskar dig <3

2008-10-24 @ 22:07:32
URL: http://tiggarflikkan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0